Alle vores festpakker og selskabsbrunch er minimum 30 prs. Er inklusiv eget festlokale, stearinlys, evt. hvide duge, hvide servietter.
Alle priser er inkl. moms og gældende til og med 31/12 – 2025 med forbehold for evt. ændringer samt generelle prisstigninger på mad og drikkevarer og friske blomster
Derudover gælder følgende vilkår:
Børn
Når minimumsantallet på en af festpakkerne er betalt, vil børn mellem 2 – 12 år få 50 % rabat . Rabatten ydes ikke på søndage og helligdage samt tilkøb.
Unge
Efter der er betalt for minimumsantallet på den store festpakke eller deluxe festpakken, vil unge mellem 13 - 17 år, der ikke drikker alcohol, få kr. 200,- i rabat.
Pynt
Vi dækker bordene pænt med hvide stofservietter, hvide starinlys, ønskes andre farver, er i velkomne til selv at medbringe dette. Vi sætter gerne bordkort samt mindre bordpynt. Dette kan afleveres onsdagen op til festen. I er altid mere end velkommen til selv at stå for ekstra oppyntning.
Lokalet er til rådighed 2 timer før feststart. Confetti, Glimmer, ris og lignende er ikke tilladt og rengøringsgebyr vil blive pålagt efter festen, hvis dette forekommer. Gebyr kr. 1000,- .
Erstatningskrav kan gøres gældende ved ødelagt inventar m.m. l
Generelle annulleringsbetingelser
Senest 4 mdr. før arrangement kan der annulleres omkostningsfrit depositum tilbagebetales.
Senest 1 mdr. før arrangement opkræves 50 % af selskabspakken med oplyste antal personer.
Betaling
Vedr bestilling af fest/arrangement betales et depositum på 1000 kr. som modregnes efter endt fest.
Betalingen skal ske senest dagen efter festen eller efter aftale.
Medbragte drikkevarer ikke tilladt
Det er ikke tilladt selv at medbringe eller nyde medbragte drikkevarer i vores restaurant, festsale, mødelokaler og på øvrige fælles arealer.
Møder og Konference på Bybjerggaard
Priser der er oplyst under møder og konference er for minimum 6 prs. Hvis under 6 prs. aftales pris.